Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2012 | Stelling

Vriendelijke tandarts is belangrijker dan kortere wachttijd

Auteur: marijke simons

Gepubliceerd in: Standby | Uitgave 2/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Uit onderzoek van het Nederlands Instituut voor Onderzoek van de Gezondheidszorg (Nivel) en het Centrum Klantenervaring Zorg, BMJ Quality & Safety blijkt dat patiënten bij de beoordeling van zorg de communicatie en de manier van omgaan belangrijker vinden dan organisatorische aspecten van de zorg. Om na te gaan of dit ook een herkenbaar fenomeen in de tandartspraktijk is, hebben we tandartsassistenten bovenstaande stelling voorgelegd.
Metagegevens
Titel
Vriendelijke tandarts is belangrijker dan kortere wachttijd
Auteur
marijke simons
Publicatiedatum
01-04-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Standby / Uitgave 2/2012
Print ISSN: 0922-310X
Elektronisch ISSN: 1876-5572
DOI
https://doi.org/10.1007/s12490-012-0021-6