Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2014 | Voorwoord

Woorden vooraf

Auteur: Vincent Koppelmans

Gepubliceerd in: Neuropraxis | Uitgave 2/2014

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Een belangrijk aspect van de in Neuropraxis gepubliceerde artikelen is de vertaalslag tussen wetenschap en praktijk. Niet alleen werknemers in de zorg lezen Neuropraxis. Onder ons lezerspubliek bevinden zich onder andere ook studenten en leraren. Het is niet altijd even eenvoudig om wetenschappelijke artikelen toegankelijk te maken voor een breed lezerspubliek en wanneer de overdracht van resultaten van wetenschappelijk onderzoek suboptimaal verloopt, kan dat leiden tot misvattingen over het brein; de zogenaamde ‘neuromythen’. Sanne Dekker en collega’s beschrijven hoe en welke veelvoorkomende neuromythen een rol spelen in het onderwijs. De auteurs leggen uit hoe nieuwe neuromythen ontstaan en bespreken hoe kan worden voorkomen dat deze zich verder verspreiden. …
Metagegevens
Titel
Woorden vooraf
Auteur
Vincent Koppelmans
Publicatiedatum
01-04-2014
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Neuropraxis / Uitgave 2/2014
Print ISSN: 1387-5817
Elektronisch ISSN: 1876-5785
DOI
https://doi.org/10.1007/s12474-014-0048-x