Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2012 | WWW

WORLD WIDE WISDOM: WISC-III-TOOLS EN DOWNLOADS VOOR THERAPEUTEN

Auteur: Bohn Stafleu van Loghum

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Collega Yaron Kaldenbach heeft een Worddocument op zijn site gezet dat je als onderzoeker op de map of envelop met ruwe testgegevens kunt plakken. De tekst stelt dat voor cliënten (waaronder ouders) de ruwe testgegevens ter inzage zijn, maar dat deze niet mogen worden gekopieerd of gefotografeerd. Dat is precies in overeenstemming met wat de testuitgevers wensen. Om het inzagerecht kom je niet heen, aangezien de WGBO voorschrijft dat ruwe gegevens onderdeel uitmaken van het dossier. Op apollopraktijk.​nl zijn verder voor onderzoekers en therapeuten interessante downloads te vinden. Zoals de handleiding voor ouders over beloningsprogramma’s die goed bruikbaar en toegankelijk geschreven is. De site bevat Wordbestanden met uitgewerkte programma’s die je zelf in overleg met de ouders kunt aanpassen als onderdeel van behandeling bij gedragsklachten of -tekorten. …
Metagegevens
Titel
WORLD WIDE WISDOM: WISC-III-TOOLS EN DOWNLOADS VOOR THERAPEUTEN
Auteur
Bohn Stafleu van Loghum
Publicatiedatum
01-06-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2012
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-012-0030-9