Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2009 | tandtechniek

Zo moet het niet

Auteur: Paul van Unnik

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 8/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Bij de vervaardiging van een tandtechnisch werkstuk hoort de patiënt centraal te staan. In het belang van die patiënt benaderen tandtechnicus en tandarts elkaar met wederzijds respect voor ieders werk. Niet altijd wordt de ander in zijn waarde gelaten.
Metagegevens
Titel
Zo moet het niet
Auteur
Paul van Unnik
Publicatiedatum
01-08-2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 8/2009
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03080953