Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2004 | Boekwerk

Boeken

Auteurs: Arend Inklaar, Nel Jagt

Gepubliceerd in: Vakblad Sociaal Werk | Uitgave 5/2004

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Bemoeien is in. Dat moest er natuurlijk een keer van komen. Eind jaren tachtig wordt het bedrijfsleven het lichtend voorbeeld voor de hele zorgsector in ons land. Leidinggevenden worden manager, maatschappelijk werkers worden uitvoerders. Zorg wordt een product en cliënten worden afnemers. De zorgverlening in Nederland heet een fijnmazig netwerk van diensten en voorzieningen, waar de burger gebruik van kan maken onder het motto ‘U vraagt, wij draaien’. Voor organisaties in onze sector worden meten en rekenen de belangrijkste vakken. Zorg moet gericht en zo kort (goedkoop) mogelijk worden aangeboden. Geleidelijk wordt duidelijk dat dit concept bij een flinke groep Nederlanders niet aanslaat.
Metagegevens
Titel
Boeken
Auteurs
Arend Inklaar
Nel Jagt
Publicatiedatum
01-10-2004
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Vakblad Sociaal Werk / Uitgave 5/2004
Print ISSN: 2468-7456
Elektronisch ISSN: 2468-7464
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03070441