Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

Open Access 20-12-2024 | Correction

Correction: Caregivers' Assessment of the Sensory Processing Patterns Exhibited by Children with Autism in the Gulf Region

Auteurs: Rehab H. Alsaedi, Suzanne Carrington, James J. Watters

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 2/2025

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
insite
ZOEKEN
Opmerkingen
The original article can be found online at https://​doi.​org/​10.​1007/​s10803-023-05937-4.

Publisher's Note

Springer Nature remains neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.
Correction to: J Autism Dev Disord https://doi.org/10.1007/s10803-023-05937-4
Please note the information that was inadvertently omitted from the article regarding Acknowledgments:
Acknowledgments
The authors would like to thank the parents and staff members from the participating autism centers and mainstream primary schools in Bahrain, Saudi Arabia, and the UAE for their assistance with the data collection. This study was conducted as part of the first author’s Ph.D. thesis. The first author also gratefully acknowledges the original supervisory team, Professor Karen Sullivan and Professor Linda Gilmore, for their guidance during the initial stages of the Ph.D. candidature project.
Open Access This article is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License, which permits use, sharing, adaptation, distribution and reproduction in any medium or format, as long as you give appropriate credit to the original author(s) and the source, provide a link to the Creative Commons licence, and indicate if changes were made. The images or other third party material in this article are included in the article's Creative Commons licence, unless indicated otherwise in a credit line to the material. If material is not included in the article's Creative Commons licence and your intended use is not permitted by statutory regulation or exceeds the permitted use, you will need to obtain permission directly from the copyright holder. To view a copy of this licence, visit http://​creativecommons.​org/​licenses/​by/​4.​0/​.

Publisher's Note

Springer Nature remains neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Onze productaanbevelingen

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

BSL Academy Accare GGZ collective

BSL GOP_opleiding GZ-psycholoog

Metagegevens
Titel
Correction: Caregivers' Assessment of the Sensory Processing Patterns Exhibited by Children with Autism in the Gulf Region
Auteurs
Rehab H. Alsaedi
Suzanne Carrington
James J. Watters
Publicatiedatum
20-12-2024
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 2/2025
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-024-06679-7