Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-05-2019 | hoofdredactioneel

Een klacht is een gratis advies

Auteur: Jerry Spanjer

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 5/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Vorige week las ik een scriptie van een verzekeringsarts met als onderwerp De impact van een klacht op de verzekeringsarts. Door middel van interviews werd onderzocht welk effect een klacht van een cliënt op de verzekeringsarts heeft. Het betrof klachten over onheuse bejegening, het niet eens zijn met het oordeel, onjuiste rapportage en het niet verrichten van een lichamelijk onderzoek. Wat me opviel was dat de artsen voornamelijk de negatieve effecten aangeven zoals slecht slapen en piekeren, angst voor een tuchtzaak en onzekerheid. Maar hoe zit het met de positieve effecten? …
Metagegevens
Titel
Een klacht is een gratis advies
Auteur
Jerry Spanjer
Publicatiedatum
01-05-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 5/2019
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/s12498-019-0054-2