Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2016 | Participatie

Intensief klantcontact maakt doelgroep actiever en minder afhankelijk van uitkering

Wetenschappelijk onderzoek wijst uit

Auteur: Marja Lindhout

Gepubliceerd in: Sociaal Bestek | Uitgave 4/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, de doelgroep van de Participatiewet, blijken actiever te worden door de FIP-methode: Frequent, Intensief en Persoonlijk contact. Uit een experimenteel onderzoek naar de effecten van deze methode is bovendien naar voren gekomen dat een aantal uitkeringen kon worden beëindigd.
Metagegevens
Titel
Intensief klantcontact maakt doelgroep actiever en minder afhankelijk van uitkering
Wetenschappelijk onderzoek wijst uit
Auteur
Marja Lindhout
Publicatiedatum
01-08-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Sociaal Bestek / Uitgave 4/2016
Print ISSN: 0921-5344
Elektronisch ISSN: 2468-1377
DOI
https://doi.org/10.1007/s41196-016-0096-2