Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment

Uitgave 1/2019

Inhoudsopgave (15 Artikelen)

Trained Observers’ Ratings of Adolescents’ Social Anxiety and Social Skills within Controlled, Cross-Contextual Social Interactions with Unfamiliar Peer Confederates

Lara E. Glenn, Lauren M. Keeley, Sebastian Szollos, Hide Okuno, Xuechun Wang, Erica Rausch, Danielle E. Deros, Jeremy N. Karp, Noor Qasmieh, Bridget A. Makol, Tara M. Augenstein, Melanie F. Lipton, Sarah J. Racz, Lindsay Scharfstein, Deborah C. Beidel, Andres De Los Reyes

Evaluation of the Reliability and Validity of the Social Anxiety Questionnaire for Children in Adolescents with Social Anxiety Disorder

Thomas H. Ollendick, Sarah M. Ryan, Nicole N. Capriola-Hall, Isabel C. Salazar, Vicente E. Caballo

Psychometric Properties and Clinical Utility of the Specific Phobia Questionnaire in an Anxiety Disorders Sample

Melina M. Ovanessian, Nichole Fairbrother, Valerie Vorstenbosch, Randi E. McCabe, Karen Rowa, Martin M. Antony

Factor Structure of the Attentional Control Scale in Younger and Older Adults: Relationships with Anxiety and Depression

Alyssa N. DeVito, Matthew Calamia, Scott Roye, John P. K. Bernstein, Peter Castagna

The Personality Context of Adolescent Gambling: Better Explained by the Big Five or Sensation-Seeking?

Kathleen W. Reardon, Meggie Wang, Clayton Neighbors, Jennifer L. Tackett

The Revised Child Anxiety and Depression Scales (RCADS): Psychometric Evaluation in Children Evaluated for ADHD

Stephen P. Becker, Dana N. Schindler, Alex S. Holdaway, Leanne Tamm, Jeffery N. Epstein, Aaron M. Luebbe

Conceptualizing Acceptance in Postdeployment Soldiers

Daniel P. Johnson, Kristalyn Salters-Pedneault, Jillian C. Shipherd

The Acceptance and Action Questionnaire – II: an Item Response Theory Analysis

Clarissa W. Ong, Benjamin G. Pierce, Douglas W. Woods, Michael P. Twohig, Michael E. Levin

Reliability and Validity of the Thinking Skills Inventory, a Screening Tool for Cross-Diagnostic Skill Deficits Underlying Youth Behavioral Challenges

Lu Wang, Alisha R. Pollastri, Pieter J. Vuijk, Erin N. Hill, Brenda A. Lee, Anna Samkavitz, Ellen B. Braaten, J. Stuart Ablon, Alysa E. Doyle