Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-07-2008 | Letter to the Editor

Letter to the Editor

Auteurs: Maureen Drysdale, B. J. Rye

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 6/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In Volume 36, Hollenstein (2007) reviews Taking Sides: Clashing Views in Adolescence. We found the review very constructive and thoughtful. We would like to add a few points to highlight the nature of the book and note its strengths in light of the book’s purpose. …
Literatuur
go back to reference Drysdale, M., & Rye, B. J. (2007). Taking sides: Clashing views in adolescence. McGraw-Hill: Dubuque, Iowa. Drysdale, M., & Rye, B. J. (2007). Taking sides: Clashing views in adolescence. McGraw-Hill: Dubuque, Iowa.
go back to reference Hollenstein, T. (2007). In M. Drysdale & B. J. Rye (Eds.), Taking sides: Clashing views in adolescence. Book review. Journal of Youth and Adolescence, 36, 1102–1103. Hollenstein, T. (2007). In M. Drysdale & B. J. Rye (Eds.), Taking sides: Clashing views in adolescence. Book review. Journal of Youth and Adolescence, 36, 1102–1103.
Metagegevens
Titel
Letter to the Editor
Auteurs
Maureen Drysdale
B. J. Rye
Publicatiedatum
01-07-2008
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 6/2008
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-008-9285-8