Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Research on Child and Adolescent Psychopathology

Uitgave 8/2023

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Neural Predictors of Improvement With Cognitive Behavioral Therapy for Adolescents With Depression: An Examination of Reward Responsiveness and Emotion Regulation

Lindsay Dickey, Samantha Pegg, Emilia F. Cárdenas, Haley Green, Anh Dao, James Waxmonsky, Koraly Pérez-Edgar, Autumn Kujawa

Do Autistic Traits Predict Outcome of Cognitive Behavioral Therapy in Pediatric Obsessive-Compulsive Disorder?

  • Open Access

Davíð R.M.A. Højgaard, Trine Wigh Arildskov, Gudmundur Skarphedinsson, Katja A. Hybel, Tord Ivarsson, Bernhard Weidle, Karin Melin, Nor Christian Torp, Per Hove Thomsen

Psychopathic Traits and Parental Practices in Greek-Cypriot Community and Dutch Clinical Referred Samples

Giorgos Georgiou, Chara A. Demetriou, Olivier F. Colins, Peter J. Roetman, Kostas A. Fanti

Processing Speed is Related to the General Psychopathology Factor in Youth

  • Open Access

Eliza Kramer, Erik G. Willcutt, Robin L. Peterson, Bruce F. Pennington, Lauren M. McGrath

Person-centred Approaches to Psychopathology in the ABCD Study: Phenotypes and Neurocognitive Correlates

  • Open Access

Chris Retzler, Glyn Hallam, Samantha Johnson, Jenny Retzler

Examining the Relations Between Children’s Vagal Flexibility Across Social Stressor Tasks and Parent- and Clinician-Rated Anxiety Using Baseline Data from an Early Intervention for Inhibited Preschoolers

Nicholas J. Wagner, Nila Shakiba, Hong N.T. Bui, Kathy Sem, Danielle R. Novick, Christina M. Danko, Lea R. Dougherty, Andrea Chronis-Tuscano, Kenneth H. Rubin