Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

Open Access 01-12-2015 | Oral Presentation

Self-reporting on foot health status in children

Auteurs: Stewart C Morrison, Jill Ferrari

Gepubliceerd in: Journal of Foot and Ankle Research | bijlage 2/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Clinicians involved in the management of children with chronic conditions are encouraged to utilise self-report outcome measures to inform clinical management and ensure patient preferences are considered throughout care provision. The use of self-report measures in the paediatric patient is not without challenges and alternative parent/proxy responders are often considered more appropriate. Despite this, the validity of parent/proxy responders reporting on behalf of children can be challenged and further work evaluating concordance between children and parents/proxy raters is needed. Through use of a foot-specific patient reported outcome measure in girls with Turner syndrome, the aim of this study was to measure agreement between children and parent/proxy responders for self-reporting on foot health. …
Metagegevens
Titel
Self-reporting on foot health status in children
Auteurs
Stewart C Morrison
Jill Ferrari
Publicatiedatum
01-12-2015
Uitgeverij
BioMed Central
Gepubliceerd in
Journal of Foot and Ankle Research / Uitgave bijlage 2/2015
Elektronisch ISSN: 1757-1146
DOI
https://doi.org/10.1186/1757-1146-8-S2-O29