Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2007 | Column

Two’s company, three’s a crowd

Auteur: Peter Donceel

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 2/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Artsen zijn doorgaans prima opgeleid om het ‘colloque singulier’ met de patiënt/cliënt tot een goed einde te brengen. Als we enkele – gelukkig zeldzame – conflicten buiten beschouwing laten, mogen we stellen dat de communicatie in de spreekkamer meestal op een correcte en voor beide partijen aanvaarde manier verloopt. In de bagage met competenties van de artsen zitten dan ook de nodige communicatievaardigheden. We kunnen mensen geruststellen en ondersteunen wanneer ze op spreekuur (moeten) komen bij de Bohn Stafleu van Loghume verzekeringsarts. We hebben geleerd om professioneel om te gaan met klachten van ontevreden verzekerden.
Metagegevens
Titel
Two’s company, three’s a crowd
Auteur
Peter Donceel
Publicatiedatum
01-02-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 2/2007
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03074511