Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

19-06-2024

Advances, Challenges and Opportunities: The Treatment and Prevention of Anxiety and Behavioural Problems in Children and Young People

A Special Issue Dedicated to Professor Ron Prinz and Professor Thomas Ollendick

Auteur: Lara J. Farrell

Gepubliceerd in: Clinical Child and Family Psychology Review | Uitgave 2/2024

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The forthcoming Special Issue marks the end of an era for Clinical Child and Family Psychology Review with the farewell of Founding Editors, Distinguished Professor Ron Prinz and Distinguished Professor Emeritus Thomas Ollendick, who signed off as joint Editors in December 2023, after 26 years at the helm. The following invited reviews, from international leaders in clinical child and family psychology research and practice, pay tribute to Professor’s Prinz and Ollendick and their long-standing leadership, mentorship, and scholarly contributions to the field via their influential roles as Founding Editors of this journal. …
Metagegevens
Titel
Advances, Challenges and Opportunities: The Treatment and Prevention of Anxiety and Behavioural Problems in Children and Young People
A Special Issue Dedicated to Professor Ron Prinz and Professor Thomas Ollendick
Auteur
Lara J. Farrell
Publicatiedatum
19-06-2024
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Clinical Child and Family Psychology Review / Uitgave 2/2024
Print ISSN: 1096-4037
Elektronisch ISSN: 1573-2827
DOI
https://doi.org/10.1007/s10567-024-00491-6