Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2007 | Article

Het juiste neusbotje

Auteur: Constance Dolman

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Denk niet aan de DBC’s! Een onmogelijke opgave voor werkers in de ggz. Zo langzamerhand begint het ‘witte beer’-effect zijn tol te eisen. En als het al eventjes lukt de blik te richten op waar het werkelijk om gaat, dan is het er weer, totaal onverwacht. Het wordt tijd de zo vaak aangeprezen remedie maar zelf eens te gaan toepassen. Exposure! Maar net als bij onze clientèle wekt dat veel weerstand. Wij willen dat helemaal niet. Wij willen niet expres denken aan die onzin, die aanslag op onze professionaliteit, die ten hemelschreiende door merg en been gaande bemoeizucht, regeldrift, die allesoverstijgende… ho! Ontspan. Ter afleiding las ik een stuk, geschreven door respectabele vakgenoten. Over de nieuwe identiteit van de kinder- en jeugdpsychiater. Er heeft een evolutie plaatsgevonden, las ik. De prachtig geformuleerde functiebeschrijving bracht mij wat tot bedaren. Een andere collega zette nog wat puntjes op de i. Helder. Ik kwam geheel tot rust.
Metagegevens
Titel
Het juiste neusbotje
Auteur
Constance Dolman
Publicatiedatum
01-09-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2007
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059651