Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2009 | Boeken

Recensie

Auteur:    

Gepubliceerd in: Kind en adolescent | Uitgave 2/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Met Ontwikkeling en leren. Psychiatrie op school willen de auteurs een brug slaan tussen denk- en praktijkkaders in de kinder- en jeugdpsychiatrie, jeugdzorg en jeugd-ggz aan de ene kant, en het onderwijs en de onderwijsbegeleiding aan de andere. Met het zoeken
Literatuur
go back to reference Gutkin, T. B., & Reynolds, C. R. (2009). The handbook of school psychology (4th ed.). Hoboken: John Wiley. Gutkin, T. B., & Reynolds, C. R. (2009). The handbook of school psychology (4th ed.). Hoboken: John Wiley.
go back to reference Mashburn, A. & Pianta, R. (2006). Social relationships and school readiness. Early Education and Development, 17, 151-176. Mashburn, A. & Pianta, R. (2006). Social relationships and school readiness. Early Education and Development, 17, 151-176.
go back to reference Pianta, R. C. (2000). Commentary. Sheridan and Gutkin’s vision of the future: Information will help get us there. School Psychology Review, 29, 503-504. Pianta, R. C. (2000). Commentary. Sheridan and Gutkin’s vision of the future: Information will help get us there. School Psychology Review, 29, 503-504.
Metagegevens
Titel
Recensie
Auteur
   
Publicatiedatum
01-06-2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind en adolescent / Uitgave 2/2009
Print ISSN: 0167-2436
Elektronisch ISSN: 1876-5998
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03087945