Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 6/2018 Special Issue: Schooling, Diversity, and Inequality: Understanding Intersections that Shape Developmental Experiences and Outcomes

Inhoudsopgave (18 Artikelen)

Teacher Support, Peer Acceptance, and Engagement in the Classroom: A Three-Wave Longitudinal Study in Late Childhood

  • Empirical Research

Tessa Weyns, Hilde Colpin, Steven De Laet, Maaike Engels, Karine Verschueren

Adolescents’ Engagement in Ethnic Harassment: Prejudiced Beliefs in Social Networks and Classroom Ethnic Diversity

  • Open Access
  • Empirical Research

Sevgi Bayram Özdemir, Shuyan Sun, Liliia Korol, Metin Özdemir, Håkan Stattin

A Two Decade Examination of Historical Race/Ethnicity Disparities in Academic Achievement by Poverty Status

  • Empirical Research

Katherine W. Paschall, Elizabeth T. Gershoff, Megan Kuhfeld

Examining Relationships among Choice, Affect, and Engagement in Summer STEM Programs

  • Empirical Research

Patrick N. Beymer, Joshua M. Rosenberg, Jennifer A. Schmidt, Neil J. Naftzger

Friends in Activities, School-related Affect, and Academic Outcomes in Diverse Middle Schools

  • Empirical Research

Casey A. Knifsend, Daisy E. Camacho-Thompson, Jaana Juvonen, Sandra Graham

School Security Measures and Longitudinal Trends in Adolescents’ Experiences of Victimization

  • Empirical Research

Benjamin W. Fisher, Thomas J. Mowen, John H. Boman IV

The Rise and Fall of Depressive Symptoms and Academic Stress in Two Samples of University Students

  • Empirical Research

Erin T. Barker, Andrea L. Howard, Rosanne Villemaire-Krajden, Nancy L. Galambos