Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 2/2021

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

In the eye of the storm: the mental health situation of PhD candidates

  • Open Access
  • Commentary

Lucille M. S. Mattijssen, Josephine E. Bergmans, Inge C. M. van der Weijden, J. Christine Teelken

Knowledge syntheses in medical education: A bibliometric analysis

  • Open Access
  • Review Article

Lauren A. Maggio, Joseph A. Costello, Candace Norton, Erik W. Driessen, Anthony R. Artino Jr

Varying perceptions of the role of “nurse as teacher” for medical trainees: A qualitative study

  • Open Access
  • Original Article

Asif Doja, Carolina Lavin Venegas, Chantalle Clarkin, Katherine Scowcroft, Gerry Ashton, Laura Hopkins, M. Dylan Bould, Hilary Writer, Glenn Posner

A randomised trial of the effectiveness of instructor versus automated manikin feedback for training junior doctors in life support skills

  • Open Access
  • Original Article

Chris Wilson, Erin Furness, Leah Proctor, Greg Sweetman, Kathryn Hird

Burnout and engagement among PhD students in medicine: the BEeP study

  • Open Access
  • Original Article

Rashmi A. Kusurkar, Stéphanie M. E. van der Burgt, Ulviye Isik, Marianne Mak-van der Vossen, Janneke Wilschut, Anouk Wouters, Andries S. Koster

Impact of deliberate practice on evidence-based medicine attitudes and behaviours of health care professionals

  • Open Access
  • Original Article

Eelco Draaisma, Lauren A. Maggio, Jolita Bekhof, A. Debbie C. Jaarsma, Paul L. P. Brand

Becoming clinical supervisors: identity learnings from a registrar faculty development program

  • Open Access
  • Failures/Surprises

Christy Noble, Jessica Young, Ellen Hourn, Dale Sheehan

Students’ perceptions on race in medical education and healthcare

  • Open Access
  • Eye-Opener

Guan Hui Tricia Lim, Zeluleko Sibanda, Joshua Erhabor, Soham Bandyopadhyay

Residency training in the time of COVID-19: A framework for academic medical centers dealing with the pandemic

  • Open Access
  • Show and Tell

Sawsan Abdel-Razig, Waqaas Ahmad, Mahdi A. Shkoukani, Ahmad Nusair, Antonio Ramirez, Kashif Siddiqi, Yasir Akmal, Ziyana Al Khusaibi, E. Murat Tuzcu