Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 4/2012

Inhoudsopgave (7 Artikelen)

On doctor-patient relationship and feedback interventions

  • Open Access
  • Editorial

Onno T. Terpstra

Preferred question types for computer-based assessment of clinical reasoning: a literature study

  • Open Access
  • Original Article

Lisette van Bruggen, Margreet Manrique-van Woudenbergh, Emely Spierenburg, Jacqueline Vos

Opportunities for the CTEI: disentangling frequency and quality in evaluating teaching behaviours

  • Open Access
  • Original article

Johanna Schönrock-Adema, Peter M. Boendermaker, Pine Remmelts

Explicit feedback to enhance the effect of an interim assessment: a cross-over study on learning effect and gender difference

  • Open Access
  • Original Article

Marleen Olde Bekkink, Rogier Donders, Goos N. P. van Muijen, Rob M. W. de Waal, Dirk J. Ruiter

Encounters between medical specialists and patients with medically unexplained physical symptoms; influences of communication on patient outcomes and use of health care: a literature overview

  • Open Access
  • Review Article

Anne Weiland, Rianne E. Van de Kraats, Annette H. Blankenstein, Jan L. C. M. Van Saase, Henk T. Van der Molen, Wichor M. Bramer, Alexandra M. Van Dulmen, Lidia R. Arends

Longitudinal training and assessing consultation competence, a role for self reflection on performance

  • Open Access
  • Short Note

Harianne H. M. Hegge, Joris J. P. Slaets, Janke Cohen-Schotanus

All of this and he can cook, too…

  • Open Access
  • Eye-Opener

Jan van Dalen