Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 1/2017

Inhoudsopgave (13 Artikelen)

Addressing the theory-practice gap in assessment

  • Open Access
  • Commentary

Sarah R. Wright, Matt Homer

Medical education in Malaysia: quality versus quantity

  • Open Access
  • Commentary

Rebecca S. Y. Wong, Samiah Yasmin Abdul Kadir

Using critical consciousness to inform health professions education

  • Open Access
  • Review Article

Mark Halman, Lindsay Baker, Stella Ng

Ensuring the quality of multiple-choice exams administered to small cohorts: A cautionary tale

  • Open Access
  • Original Article

Meredith Young, Beth-Ann Cummings, Christina St-Onge

Medical student resilience strategies: A content analysis of medical students’ portfolios

  • Open Access
  • Original Article

Richard A. Prayson, S. Beth Bierer, Elaine F. Dannefer

Understanding the relation between medical students’ collective and individual trajectories: an application of habitus

  • Open Access
  • Original Article

Dorene F. Balmer, Michael J. Devlin, Boyd F. Richards

Medical students’ perceptions of the patient-centredness of the learning environment

  • Open Access
  • Original Article

Mark V. Wilcox, Megan S. Orlando, Cynthia S. Rand, Janet Record, Colleen Christmas, Roy C. Ziegelstein, Laura A. Hanyok

Mastering the sentence

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

From problem solving to problem definition: scrutinizing the complex nature of clinical practice

  • Open Access
  • Eye-Opener

Sayra Cristancho, Lorelei Lingard, Glenn Regehr

Pausing to reflect in a high-volume clinical milieu

  • Open Access
  • Letter

Rimas V. Lukas, Dara V. F. Albert