Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 6/2016

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Education and the island of misfit toys

  • Open Access
  • Commentary

Steven J. Durning, Holly S. Meyer, Pim W. Teunissen

What is science without replication?

  • Open Access
  • Commentary

Jimmie Leppink, Patricia Pérez-Fuster

How a teaching rotation in medical school affects graduates’ subsequent careers

  • Open Access
  • Original Article

Anne T. Kloek, Angela C.M. van Zijl, Olle T.J. ten Cate

A five-year retrospective evaluation of a faculty research fellowship programme at the medical college of Georgia

  • Open Access
  • Original Article

Tasha R. Wyatt, Kelli Braun, Lance Evans, Alexis Rossi, Paul M. Wallach, Lara M. Stepleman

Relevance of anatomy to medical education and clinical practice: perspectives of medical students, clinicians, and educators

  • Open Access
  • Original Article

Amgad Sbayeh, Mohammad A. Qaedi Choo, Kathleen A. Quane, Paul Finucane, Deirdre McGrath, Siun O’Flynn, Siobhain M. O’Mahony, Colm M. P. O’Tuathaigh

Effect size – large, medium, and small

  • Open Access
  • Statistical Points and Pitfalls

Jimmie Leppink, Patricia O’Sullivan, Kal Winston

Science: the slow march of accumulating evidence

  • Open Access
  • Eye-Opener

Katherine Picho, Lauren A. Maggio, Anthony R. Artino Jr

Academic promotion packages: crafting connotative frames

  • Open Access
  • Eye-Opener

Lara Varpio, Christina St.Onge, Meredith Young

Thanks to reviewers

  • Open Access
  • Thanks to Reviewers

Erratum to: Student-directed retrieval practice is a predictor of medical licensing examination performance

  • Open Access
  • Erratum

Francis Deng, Jeffrey A. Gluckstein, Douglas P. Larsen