Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 2/2014

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Play the Music, not the Instrument

  • Open Access
  • Editorial

Jan van Dalen

Reflections on having a ‘calling’ as a medical doctor

  • Open Access
  • Commentary

Michiel Westerman

Bedside teaching in medical education: a literature review

  • Open Access
  • Review Article

Max Peters, Olle ten Cate

Medical students with low self-efficacy bolstered by calling to medical speciality

  • Open Access
  • Original Article

Joel B. Goodin, Ryan D. Duffy, Nicole J. Borges, Catherine A. Ulman, Vanessa M. D’Brot, R. Stephen Manuel

Identity and norms: the role of group membership in medical student wellbeing

  • Open Access
  • Original Article

Kathleen G. McNeill, Annelise Kerr, Kenneth I. Mavor

Focus on international research strategy and teaching: the FIRST programme

  • Open Access
  • Show and Tell

Halah Ibrahim, Satish Chandrasekhar Nair

Junior doctors in their first year: mental health, quality of life, burnout and heart rate variability

  • Open Access
  • Short Communication

Marcus A. Henning, John Sollers, Joanna M. Strom, Andrew G. Hill, Mataroria P. Lyndon, David Cumin, Susan J. Hawken