Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 3/2014

Inhoudsopgave (14 Artikelen)

Career decisions and gender: the illusion of choice?

  • Open Access
  • Commentary

Elspeth J. R. Hill, James A. Giles

Gendered specialities during medical education: a literature review

  • Open Access
  • Review Article

Margret Alers, Lotte van Leerdam, Patrick Dielissen, Antoine Lagro-Janssen

Conscious versus unconscious thinking in the medical domain: the deliberation-without-attention effect examined

  • Open Access
  • Original article

Benno Bonke, Robert Zietse, Geoff Norman, Henk G. Schmidt, Roger Bindels, Sílvia Mamede, Remy Rikers

Using activity theory to study cultural complexity in medical education

  • Open Access
  • Original Article

Janneke M. Frambach, Erik W. Driessen, Cees P. M. van der Vleuten

Task analysis method for procedural training curriculum development

  • Open Access
  • Original Article

Jakeb D. Riggle, Michael C. Wadman, Bernadette McCrory, Bethany R. Lowndes, Elizabeth A. Heald, Patricia K. Carstens, M. Susan Hallbeck

Mind the gap: the transition to hospital consultant

  • Open Access
  • PhD Thesis

Michiel Westerman

What would happen to education if we take education evidence seriously?

  • Open Access
  • Original Article

C. P. M. van der Vleuten, E. W. Driessen

Help wanted: developing clinician leaders

  • Open Access
  • Eye-opener

James K. Stoller

Musculoskeletal education: an assessment of the clinical confidence of medical students

  • Open Access
  • Short Communication

Jeremy Truntzer, Alison Lynch, David Kruse, Michael Prislin

Use of a group concept mapping approach to define learning outcomes for an interdisciplinary module in medicine

  • Open Access
  • Short Communication

Slavi Stoyanov, Howard Spoelstra, Deirdre Bennett, Catherine Sweeney, Sabine Van Huffel, George Shorten, Siun O’Flynn, Padraig Cantillon-Murphy, Colm O’Tuathaigh, Louise Burgoyne

Tailoring medical education to meet speciality needs

  • Open Access
  • Letter

Sayinthen Vivekanantham, Rahul Ravindran, Dushyanth Gnanappiragasam