Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 2/2018

Inhoudsopgave (13 Artikelen)

Difficult but important questions about the ethics of qualitative research

  • Open Access
  • Commentary

Elise Paradis, Lara Varpio

Working on the bias

  • Open Access
  • Commentary

Anna Harris

Ethical dilemmas and reflexivity in qualitative research

  • Open Access
  • A Qualitative Space

Anne-Marie Reid, Jeremy M. Brown, Julie M. Smith, Alexandra C. Cope, Susan Jamieson

Self-efficacy beliefs of medical students: a critical review

  • Open Access
  • Review Article

Robert M. Klassen, Joel R. L. Klassen

Detecting rater bias using a person-fit statistic: a Monte Carlo simulation study

  • Open Access
  • Original article

André-Sébastien Aubin, Christina St-Onge, Jean-Sébastien Renaud

Teaching clinical reasoning through hypothetico-deduction is (slightly) better than self-explanation in tutorial groups: An experimental study

  • Open Access
  • Original Article

Ahmed Al Rumayyan, Nasr Ahmed, Reem Al Subait, Ghassan Al Ghamdi, Moeber Mohammed Mahzari, Tarig Awad Mohamed, Jerome I. Rotgans, Mustafa Donmez, Silvia Mamede, Henk G. Schmidt

It’s all about relationships

  • Open Access
  • Original Article

Cary Cuncic, Glenn Regehr, Heather Frost, Joanna Bates

i-Assess: Evaluating the impact of electronic data capture for OSCE

  • Open Access
  • Original Article

Sandra Monteiro, Debra Sibbald, Karen Coetzee

The learning environment and resident burnout: a national study

  • Open Access
  • Original Article

Stefan N. van Vendeloo, David J. Prins, Cees C. P. M. Verheyen, Jelle T. Prins, Fleur van den Heijkant, Frank M. M. A. van der Heijden, Paul L. P. Brand

Writing an effective literature review

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Progress test utopia

  • Open Access
  • Eye-Opener

Cees van der Vleuten, Adrian Freeman, Carlos Fernando Collares

Community action research track: Community-based participatory research and service-learning experiences for medical students

  • Open Access
  • Show and Tell

Nora Gimpel, Tiffany Kindratt, Alvin Dawson, Patti Pagels