Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 1/2018

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Measuring cognitive load

  • Open Access
  • Commentary

John Sweller

Bad faith, medical education, and post-truth

  • Open Access
  • Commentary

Alan Bleakley

Medical students are not blank slates: Positionality and curriculum interact to develop professional identity

  • Open Access
  • Commentary

Kirkpatrick B. Fergus, Bronte Teale, Milani Sivapragasam, Omar Mesina, Erene Stergiopoulos

The do’s, don’t and don’t knows of supporting transition to more independent practice

  • Open Access
  • Guidelines

Sarah Yardley, Michiel Westerman, Maggie Bartlett, J Mark Walton, Julie Smith, Ed Peile

Cognitive load predicts point-of-care ultrasound simulator performance

  • Open Access
  • Original Article

Sara Aldekhyl, Rodrigo B. Cavalcanti, Laura M. Naismith

Authoring the identity of learner before doctor in the figured world of medical school

  • Open Access
  • Original Article

Evangeline Stubbing, Esther Helmich, Jennifer Cleland

Writing an effective literature review

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Standardized residency training in China: the new internal medicine curriculum

  • Open Access
  • Eye-opener

Jonathan Lio, Yanqing Ye, Hongmei Dong, Shalini Reddy, John McConville, Renslow Sherer

Thanks to reviewers

  • Open Access
  • Thanks to reviewers