Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 6/2017

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Learning to prescribe intravenous fluids: A scoping review

  • Open Access
  • Review Article

Richard F. R. McCrory, Gerard Joseph Gormley, Alexander Peter Maxwell, Tim Dornan

Failure to flow: An exploration of learning and teaching in busy, multi-patient environments using an interpretive description method

  • Open Access
  • Original Article

Teresa M. Chan, Kenneth Van Dewark, Jonathan Sherbino, Alan Schwartz, Geoff Norman, Matthew Lineberry

Pre-residency publication and its association with paediatric residency match outcome—a retrospective analysis of a national database

  • Open Access
  • Original Article

Ronish Gupta, Mark L. Norris, Nicholas Barrowman, Hilary Writer

Hospital-wide education committees and high-quality residency training

  • Open Access
  • Original Article

Milou E. W. M. Silkens, Irene A. Slootweg, Albert J. J. A. Scherpbier, Maas Jan Heineman, Kiki M. J. M. H. Lombarts

Understanding ownership of patient care: A dual-site qualitative study of faculty and residents from medicine and psychiatry

  • Open Access
  • Original Article

Deborah S. Cowley, Jesse D. Markman, Jennifer A. Best, Erica L. Greenberg, Michael J. Grodesky, Suzanne B. Murray, Kelli A. Corning, Mitchell R. Levy, William E. Greenberg

Are differences between groups different at different occasions?

  • Open Access
  • Statistical Points and Pitfalls

Jimmie Leppink, Patricia O’Sullivan, Kal Winston

To fail is human: remediating remediation in medical education

  • Open Access
  • Eye-opener

Adina Kalet, Calvin L. Chou, Rachel H. Ellaway

Symposia in undergraduate medical education: tailoring training in competencies to students’ needs

  • Open Access
  • Show and Tell

Karin Reefman, Hester E. M. Daelmans, Ursula M. H. Klumpers, Gerda Croiset

Predatory publishers and fraudulent conferences: Perspectives and implications for novice researchers

  • Open Access
  • Letter

Eric Mercier, Pier-Alexandre Tardif, Marcel Émond, Natalie Le Sage