Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 2/2015

Inhoudsopgave (13 Artikelen)

Enlisting the power of the verb

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

User reception of a simple online multisource feedback tool for residents

  • Open Access
  • Original Article

Lonneke Alofs, Jorike Huiskes, Maas Jan Heineman, Caroline Buis, Manon Horsman, Lars van der Plank, Olle ten Cate

What is more effective: a daily or a weekly formative test?

  • Open Access
  • Original article

Leonieke N. Palmen, Marc A.T.M. Vorstenbosch, Esther Tanck, Jan G.M. Kooloos

The writer's craft

  • Open Access
  • Editorial

Lorelei Lingard

Saying no to drugs

  • Open Access
  • Health Care and the Arts

Arul Thangavel, Bradley Sharpe

‘From scared to prepared’: targeted structured induction training during the transition from medical school to foundation doctor

  • Open Access
  • Show and Tell

Natalie S. Blencowe, Clare Van Hamel, Rob Bethune, Rebecca Aspinall

Use of extramural ambulatory care curricula in postgraduate medical training

  • Open Access
  • Short Communication

Jaideep S. Talwalkar, D’Juanna Satcher, Teri L. Turner, Stephen D. Sisson, Ada M. Fenick

Who can do without patients?

  • Open Access
  • Letter

Olle ten Cate, Max Peters

The issue of ‘informed consent’ in medical student introductions

  • Open Access
  • Letter

Rahul Prashanth Ravindran, David George Lester, Khizr Ather Nawab, Sayinthen Vivekanantham