Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 3/2015

Inhoudsopgave (14 Artikelen)

Tackling medical student stress: beyond individual resilience

  • Open Access
  • commentary

Christopher Watling

The rationale for and use of assessment frameworks: improving assessment and reporting quality in medical education

  • Open Access
  • Review Article

Jacob Pearce, Daniel Edwards, Julian Fraillon, Hamish Coates, Benedict J. Canny, David Wilkinson

The evolution of cognitive load theory and its application to medical education

  • Open Access
  • Review Article

Jimmie Leppink, Angelique van den Heuvel

The art of limitations

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Eye opener: exploring complexity using rich pictures

  • Open Access
  • Eye-opener

Sayra Cristancho

Innovations in multidisciplinary education in healthcare and technology

  • Open Access
  • Show and Tell

Joost van Hoof, Elisabeth L.M. Zwerts-Verhelst, Marianne E. Nieboer, Eveline J.M. Wouters

Potential benefits of student- and junior doctor-led textbooks

  • Open Access
  • Short Communication

Zeshan U Qureshi, Katherine Lattey, Patrick Bryne, Mark Rodrigues, Michael Ross, Simon Maxwell

Feedback on role model behaviour: effective for clinical trainers?

  • Open Access
  • Short Communication

H.G.A. Ria Jochemsen-van der Leeuw, Margreet Wieringa-de Waard, Nynke van Dijk

In response to ‘Medical Education Research: is participation fair?’

  • Open Access
  • Letter

W. E. Sjoukje van den Broek, Roel H. P. Wouters, J. J. M. Hans van Delden

Binding study advice: effect of raising the standards?

  • Open Access
  • Letter

Karen M. Stegers-Jager, Axel P. N. Themmen