Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 4/2017

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

What programmatic assessment in medical education can learn from healthcare

  • Open Access
  • Commentary

L. Schuwirth, C. van der Vleuten, S. J. Durning

Scholarly concentration programs and medical student research productivity: a systematic review

  • Open Access
  • Review Article

Annika G. Havnaer, Allison J. Chen, Paul B. Greenberg

The relationship between work and home characteristics and work engagement in medical residents

  • Open Access
  • Original Article

Hanne Verweij, Madelon L. M. van Hooff, Frank M. M. A. van der Heijden, Jelle T. Prins, Antoine L. M. Lagro-Janssen, Hiske van Ravesteijn, Anne E. M. Speckens

Evaluating the effect of instruction and practice schedule on the acquisition of ECG interpretation skills

  • Open Access
  • Original Article

Sandra Monteiro, Lindsay Melvin, Joshua Manolakos, Ameen Patel, Geoffrey Norman

Extending the theoretical framework for curriculum integration in pre-clinical medical education

  • Open Access
  • Original Article

John Vergel, Diana Stentoft, Juny Montoya

Am I ready for it? Students’ perceptions of meaningful feedback on entrustable professional activities

  • Open Access
  • Original Article

Chantal C. M. A. Duijn, Lisanne S. Welink, Mira Mandoki, Olle T. J. ten Cate, Wim D. J. Kremer, Harold G. J. Bok

The bridge between design and analysis

  • Open Access
  • Statistical Points and Pitfalls

Jimmie Leppink, Patricia O’Sullivan, Kal Winston

Taking presentations seriously: Invoking narrative craft in academic talks

  • Open Access
  • Health Care and the Arts

Kulamakan Kulasegaram, Douglas Buller, Cynthia Whitehead

Re-positioning faculty development as knowledge mobilization for health professions education

  • Open Access
  • Eye-Opener

Stella L. Ng, Lindsay R. Baker, Karen Leslie

Preparing medical students for clinical practice: easing the transition

  • Open Access
  • Show and Tell

Alexandra R. Teagle, Maria George, Nicola Gainsborough, Inam Haq, Michael Okorie