Skip to main content

Welkom bij Scalda & Bohn Stafleu van Loghum

Scalda heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen.Je kunt de producten hieronder links aanschaffen en rechts inloggen.

Registreer

Schaf de BSL Academy aan: 

BSL Academy mbo AG

Eenmaal aangeschaft kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Heb je een vraag, neem dan contact op met Jan van der Velden.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 5/2017

Inhoudsopgave (11 Artikelen)

Guidelines: The do’s, don’ts and don’t knows of direct observation of clinical skills in medical education

  • Open Access
  • Guidelines

Jennifer R. Kogan, Rose Hatala, Karen E. Hauer, Eric Holmboe

Longitudinal qualitative research in medical education

  • Open Access
  • A Qualitative Space

Dorene F. Balmer, Boyd F. Richards

Social studying and learning among medical students: a scoping review

  • Open Access
  • Review Article

Daniela Keren, Jocelyn Lockyer, Rachel H. Ellaway

Is feedback to medical learners associated with characteristics of improved patient care?

  • Open Access
  • Review Article

Victoria Hayes, Robert Bing-You, Kalli Varaklis, Robert Trowbridge, Heather Kemp, Dina McKelvy

Peer-led small groups: Are we on the right track?

  • Open Access
  • Original Article

Fraser Moore

Medical students’ perceptions of a novel institutional incident reporting system

  • Open Access
  • Original Article

Morris Gordon, Dillan Parakh

Getting off the carousel: Exploring the wicked problem of curriculum reform

  • Open Access
  • Original Article

Lorraine Hawick, Jennifer Cleland, Simon Kitto

Does your discussion realize its potential?

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Fairness: the hidden challenge for competency-based postgraduate medical education programs

  • Open Access
  • Eye-Opener

Colleen Y. Colbert, Judith C. French, Mary Elizabeth Herring, Elaine F. Dannefer

If at first you don’t succeed … adoption of iPad marking for high-stakes assessments

  • Open Access
  • Show and Tell

Terry Judd, Anna Ryan, Eleanor Flynn, Geoff McColl